W jakich branżach sprawdzają się długopisy reklamowe?
Gadżety reklamowe to niedrogi i sprawdzony sposób na promocję firmy. Działanie ich jest proste – rozdawane na eventach, wydarzeniach, konferencjach i dorzucane do zamówień są przypomnieniem o danej marce. Muszą być to więc przedmioty użytkowe i jak najbardziej praktyczne. Ich używanie w życiu codziennym sprawia, że konsumenci oswajają się z logo, nabierają przez to do firmy zaufania. Nie jest to już nieznany symbol, ale znaczek, który widniej na ich koszulce czy długopisie.
Długopisy reklamowe – praktyczna reklama
Długopisy z logo firmy są przykładem dość uniwersalnych gadżetów reklamowych. Są one praktyczne, niemal każda osoba ucieszy się z kolejnego akcesorium do pisania. Mimo korzystania z notatników w smartfonach, długopisy cieszą się niegasnącą popularnością. Przydają się w domu w biurze i na uczelni. Mogą rozdawać je więc firmy w zasadzie z każdej branży. Branża kosmetyczna może postawić na kolorowe (różowe lub fioletowe) narzędzia do pisania z logo firmy, natomiast firmy związane z ekologią mogą wybrać drewniane długopisy. Dla wymagających polecane są egzemplarze z latarką czy pen-drive'm. To Ty decydujesz o tym, jaki model długopisu najlepiej pasuje do Twojej działalności.
Długopis z logo – niedrogi gadżet reklamowy
Długopisy z logo firmy nie są ogromnym wydatkiem. Warto przeznaczyć choć trochę funduszy na tego typu marketing. Skorzystają na tym firmy nowe na rynku i te już znane. Zawsze warto klientom o sobie przypomnieć, by zyskać ich lojalność. Długopisy reklamowe mogą być doskonałym dodatkiem do nagrody w konkursie, prezentem dodawanym do zamówienia od pewnej kwoty lub prezentem wręczanym gościom spotkania tematycznego. Każdy z wymienionych powodów sprawdzi się, jeśli będzie pasował do branży i specyfiki firmy. Nie trzeba wybierać tylko akcesoriów papierniczych z logo. Duże firmy mają całe komplety gadżetów z logo – może warto pójść ich śladem i zadbać o promocję swojego przedsiębiorstwa.
10 powodów dlaczego dobra obsługa klienta jest kluczowa dla rozwoju Twojego biznesu
Rozdawanie praktycznych i darmowych przedmiotów takich jak długopisy nigdy nie wyjdzie z mody w marketingu.